2018.02.19.

„Vártam, hogy újra lássam és beszélhessek vele, hiszen nagyon megkedveltem” // ComMent

ComMent projekt keretében középiskolás diákok kapnak lehetőséget általános iskolás gyerekek mentorálására, illetve programok szervezésére. A januári alkalomról a Bókay János Szakgimnázium diákja, Herfert Dóra Fanni írt nekünk.

Január közepe felé volt az utolsó előtti közös programunk, ami szerintem nagyon különlegesre sikerült. Korcsolyázni voltunk a 8. kerületi Horváth Mihály téren lévő jégpályán. Én, mint minden alkalommal, az iskolatársaimmal mentem, és mint minden közös programon, most is nagyon izgultam. A mentoráltammal nem tudtunk sokat találkozni és most tudtam, hogy jönni fog. Vártam, hogy újra lássam és beszélhessek vele, hiszen nagyon megkedveltem.

A programon Erzsi a vezetőnk két csoportba osztott minket, természetesen mentor- mentorált párok egy csoportban voltak. Én személy szerint abban a csoportban voltam, akik először korcsolyáztak. Fel is mentünk a jégre, majd az Erzsi mondta, hogy próbáljunk meg csoportosan tenni egy kört egy perc alatt. Nekünk másfél perc kellett hozzá, de segítettük egymást. Utána korcsolyáztunk még egy fél órát és átadtuk a pályát a másik csoportnak.

fanni_szidi.png

balra Szidi, Fanni mentoráltja - jobbra Fanni

A jégpálya mellett van egy játszótér és odamentünk, míg a másik csoport korcsolyázott. Ott az volt a feladat, hogy kis kockákat kellett megkeresni különböző helyeken majd összeilleszteni a benne lévő papírokat. Ebből kijött egy szókereső, amiben a börtönnel kapcsolatos szavakat kellett megkeresni. Majd elmentünk cukrászdába, ahol mindenki választhatott egy sütit magának és megehette, vagy hazavihette.

Nekem nagyon tetszett ez a program. Talán ez volt a legjobb és legjobban megszervezve. Nagyon nagy hála mindenki nevében, hogy a programszervezők és Erzsi is hetekről hetekre mennyi új és érdekes dolgot tudott hozni nekünk. Minden elismerésem Sólyomé, Bekáé, Boróé és Erzsié. Köszönöm, hogy ebben lehetett részem nekem is és a tizenéves korosztályúaknak is.

Herfert Dóra Fanni

A programban résztvevő iskolák: a Közgazdasági Politechnikum Gimnázium és Szakközépiskola, a Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium, az ELTE Apáczai Csere János Gyakorló Gimnázium és Kollégium, a Bókay János Szakgimnázium, a Raoul Wallenberg Szakgimnázium, valamint a Losonci Téri Általános Iskola.

komment

Címkék: beszámoló comment

süti beállítások módosítása