Az Artemisszió Alapítvány 18 éve dolgozik azon, hogy Magyarországon egy együttműködő, szolidáris társadalom jöjjön létre, ahol a sokszínűség érték, és a hátránnyal indulók is esélyt kapnak, hiszen célul tűztük ki a különböző kulturális, etnikai és társadalmi csoportok közötti párbeszéd és közeledés erősítését, a kölcsönös megértés elősegítését, a hátrányos helyzetű csoportok társadalmi integrációjának támogatását. Hiszünk abban, hogy a kulturális identitás egyfajta erőforrás, és a kulturális sokféleség iránti tisztelet egy globalizálódó világban nem csak egy olyan szükséges kompetencia, amely elengedhetetlen a békés egymás mellett éléshez, de az egyén és a közösség fejlődésének is záloga, amennyiben képes esztétikai és intellektuális élményt nyújtani.
Főbb feladatok
- projektek pénzügyi beszámolóinak elkészítése a felelős hatóság részére havonta
- pénzügyi hiánypótlások elkészítése és határidőre történő benyújtása
- projektek cash-flowjának frissítése havi rendszerességgel: költségek tervezése, kiadások nyomon követése
- költségvetés módosítási igények elkészítése és benyújtása a felelős hatóságnak
- a projektvezető munkájának támogatása pénzügyi kérdésekben
- a projektekhez kapcsolódó egyéb pénzügyi jellegű adminisztrációs feladatok ellátása;
Elvárások:
- pénzügyi végzettség vagy szakmai tapasztalat projektek pénzügyi adminisztrációjában
- nagyfokú precizitás
- excel táblázatkezelő használatában erős
- képes az önálló munkavégzésre, de jó csapatjátékos
- érdeklődik az alapítvány tevékenysége iránt és azonosulni tud az alapítvány küldetésével, értékeivel
Előnyt jelent:
- non-profit pénzügyi tapasztalat
- Európai Uniós pályázatok pénzügyi adminisztrációjában való jártasság
- civil szektor iránti érdeklődés
Munkavégzés ideje: 4 óra
Munkaviszony kezdete: 2016. január - határozott időre
Munkavégzés helye: Artemisszió Alapítvány, 1085 Budapest, Pál utca 6.
Jelentkezés: Az önéletrajzot és a motivációs levelet 2016. december 11. 24:00-ig kérjük az info@artemisszio.hu e-mail címre küldeni.