2017.02.01.

"Rengeteg élményt szereztem itt" - beszámoló a Youth 4 Youth program foglalkozásairól

A korai iskolaelhagyásról szóló Youth 4 Youth program keretében fórum színházas és közösségi riporter foglalkozásokat tartottunk a Megálló Csoport Alapítvány diákjainak és a Rákóczi szakiskola fiataljainak. Tóth Luca, a workshopok résztvevője írt beszámolót arról, milyen élményeket, tapasztalatokat szerzett a fél év során.

foto1.jpg

Miket csináltatok a foglalkozásokon?

Sokszor beszélgettünk a tinédzser kor árnyoldalairól, és az iskoláról, az ott létrejött vitákról, és a szépségeiről is.

Rengeteg koncentrációs gyakorlatot csináltunk, próbáltunk számolni húszig, anélkül hogy bárki tudta volna, ki lesz a következő, aki bemondja az azt követő számot.

Idilli családi képeket elevenítettünk meg, aztán történetbe formálva játszottuk el. Készítettünk videókat, aztán visszanéztük őket, majd kielemeztük.

foto2.jpg

Mit adtak a foglalkozások?

Először is azzal kezdeném, hogy köszönünk mindent annak a három embernek (Vince, Hanna, Anna) akik mindent megtettek azért, hogy felfedezzék a bennünk rejlő tehetséget.

Mert mindannyiunkban van. Az első alkalommal, ahogy a Megállóban jártam, nagyon sokat kaptam tőlük.

Úgy zajlottak a találkozások, hogy lementünk oda, és mindenki a testvére volt a másiknak.

Rengeteg élményt szereztem itt, és nagyon sok barátot.

Minden egyes alkalommal úgy léptem ki onnan, hogy a világ összes boldogságát magammal hordozva folytattam a dolgaimat. És ezt szerintem mindenki így érezte, mert rengeteg energiát és erőt kaptunk egymástól.

 

A projektet az Eramus+ program keretében az Európai Unió támogatja.

komment

Címkék: Youth4Youth

süti beállítások módosítása