2015.06.29.

Szakmai gyakorlatosaink tollából 3.

Évről évre egyre több hallgató jelentkezik hozzánk szakmai gyakorlatra különféle, jól bevált partneri tanszékekről. Jóllehet időnként végesek a mentori kapacitásaink, de igyekszünk mindenkit érdemi, a további tanulmányaikban és későbbi munkájukban hasznos tapasztalatokkal bíró feladatokkal megbízni. Ezekről a tapasztalatokról és élményekről írt beszámolót az az 5 szakmai gyakorlatos hallgató, akik idén tavasszal voltak nálunk.

„…..a komfort zónából való kilépés után kezdődnek a csodák.”

(Sastyin Enikő, ELTE PPK Interkulturális Pszichológiai és Pedagógiai mesterképzés)

eniko_kepe.JPG

A szakmai gyakorlatomat azzal tudnám a legjobban jellemezni, ha azt mondanám, hogy a komfort zónából való kilépés után kezdődnek a csodák. Úgy vélem jelen esetben is hasonló történt velem, korábban nem volt dolgom 18-20 éves fiatalokkal, mindig úgy gondoltam, hogy számomra ez a korosztály már nagy falat. Így tartottam a jelenlegi ifjúsági projekt 3 napos felkészítő táborától is. Ennek ellenére ezt a pár napot élveztem a legjobban, ugyanis sikerült megbirkóznom a rám bízott feladatokkal és képes voltam egy ilyen korosztályú csoportot is irányítani. Ez alatt a két hónap alatt számtalan új élménnyel sikerült gazdagodnom és megannyi tapasztalatot szereznem számomra új dolgokban, mint interjúztatás, csapatépítő, átmozgató játékok szervezése, levezénylése. Emellett nagyon örültem, hogy egy ilyen szuper csapatnak lehettem a tagja és, hogy az első perctől kezdve egyenjogú félként kezeltek.

komment

Címkék: beszámoló szakmai gyakorlat

süti beállítások módosítása